Výživové doplnky sú aj na Slovensku čím ďalej, tým väčšou témou. Vyhľadávajú ich nielen vrcholoví športovci, ale aj ľudia, ktorí šport považujú len za svoje hobby. Najmä týchto čitateľov chcel osloviť eshop KolagenDrink pomocou rozsiahlej natívnej kampane.
Cieľom bolo predstaviť produkty, ktoré KolagenDrink exkluzívne predáva na Slovensku a zároveň priblížiť ich benefity cez autentické príbehy, profesionálne skúsenosti a odborné odporúčania. Kampaň sa opierala o silný storytelling, dôveryhodné osobnosti a vysvetlenie funkčných účinkov doplnkov výživy formou rozhovorov a reálnych skúseností.
5 natívnych článkov na PlniElanu.sk
Ako komunikačný magazín sme vybrali PlniElanu.sk kvôli jeho vhodnej cieľovke a dobrej skúsenosti s bonitou čitateľov. Na magazíne sme publikovali 5 natívov v rozpätí februára až novembra.
Prvý článok bol rozhovor s Martinou Gromovou – majsterkou sveta vo fitness a dlhoročnou používateľkou produktov KolagenDrink. Článok prirodzeným spôsobom spojil jej profesionálny športový život s produktami, ktoré pomáhajú pri záťaži kĺbov a regenerácii.
Druhý článok predstavil trénerku Romanu, ktorá pomenovala päť dôvodov, prečo by mali ľudia okamžite začať venovať pozornosť regenerácii a kĺbovej výžive. Obsah zaujal najmä cieľovú skupinu žien 30+, ktoré aktívne riešia zdravie a prevenciu.
Zaujala aj nová vlasovej kozmetika zo Škandinávie, ktorá pomáha pri rednutí vlasov. Článok bol postavený na reálnom podnikateľskom príbehu a detailnom predstavení produktov, čo viedlo k nadpriemerne silnému CTR.
Štvrtý článok stavil na najúčinnejší prvok pri predaji doplnkov výživy – autenticitu. Anna s Martinom, zakladatelia eshopu, predstavil produkty, ktoré používajú a vysvetlili, prečo ich považujú za najlepšie riešenie na slovenskom trhu.
Záverečný článok priniesol rozhovor s doktorom MUDr. Čajkom, ktorý sa venuje medicíne, regenerácii a výžive. Odborný kontext dodal kampani silnú argumentačnú základňu, a to najmä v čase, keď si čitatelia doplnky výživy vyberajú stále kritickejšie.
Kampaň, ktorá skutočne zafungovala
Päť natívnych článkov prinieslo spoločne viac ako 116-tisíc čítaní a cez 10-tisíc preklikov na web klienta. Každý z textov budoval dôveru iným spôsobom – cez príbeh, odborný výklad, osobnú skúsenosť aj predstavenie reálneho produktu. Súčasťou výstupov vola ja podpora na sociálnych sieťach.
| Prečítania | Priemerný čas v článku | Prekliky | CTR | Dosah na FB | |
| ROZHOVOR Martina je majsterkou sveta vo fitness: Čo stojí za jej úspechom? | 32 148 | 0:45 | 1 827 | 5,6% | 8 800+ |
| Trénerka Romana v tom má jasno: Toto je 5 dôvodov, prečo by ste mali začať ihneď! | 20 175 | 0:48 | 686 | 3,4% | 6 500+ |
| Anna a Martin priniesli novú vlasovú kozmetiku, ktorá pomáha nielen pri rednutí vlasov | 22 418 | 0:59 | 3 954 | 17,6% | 4 300+ |
| Užívame sami to, čo predávame? Naša odpoveď vás možno prekvapí | 20 125 | 0:56 | 2 283 | 11,3% | 5 300+ |
| Slovenský lekár, ktorý spája medicínu, regeneráciu a kvalitnú výživu: Táto forma vitamínov má pre telo veľký zmysel | 21 186 | 1:07 | 2 027 | 9,5% | 4 100+ |
| 116 052 | priemer 0:55 | 10 777 | priemer 9,2% | 29 000+ |
Klient pochválil kvalitu výstupov aj pravidelne nadpriemerné výsledky
„Kvalitu spracovania výstupov hodnotíme veľmi pozitívne. Samotné články aj vizuály boli vždy pripravené na profesionálnej úrovni a keď sme potrebovali niečo upraviť alebo doplniť, redakcia k tomu pristupovala mimoriadne flexibilne a expresne. Spolupráca prebiehala hladko, komunikácia bola rýchla a vecná. Celkovo ju v KolagenDrink hodnotíme ako jednu z najlepších marketingových investícií, ktoré sme v posledných rokoch urobili – pomohla nám posunúť povedomie o našej značke o niekoľko úrovní vyššie,“ zhodnotil spoluprácu Martin Honec, jeden zo zakladateľov eshopu KolagenDrink.sk.
Klient potvrdil aj naplnené očakávania. „Naše očakávania sa naplnili – a v mnohých ohľadoch aj prekročili. Prvé výsledky sme pocítili už v deň publikácie článkov, keď sme zaznamenali doslova záplavu objednávok. Veľmi sa nám osvedčila dlhodobá spolupráca, vďaka ktorej sa pozitívny prínos postupne kumuluje. Vidíme rast záujmu o produkty aj nové návštevy na stránke a vždy nás poteší, keď záverečný report prinesie čísla, ktoré sú výrazne nad garanciou. Je to pre nás silná motivácia prinášať ďalej kvalitný a zaujímavý obsah,“ dodal Marin.







